deborphan ile listelenen paketleri kaldirmak (kaldirmali mi?)

Title: deborphan ile listelenen paketleri kaldirmak (kaldirmali mi?)

Birkac gün önce unstable SID'e güncelledigim
Debian sistemime synaptic kurdum, kurulurken suggested paketler
arasinda deborphan da vardi. Bunu da kurdum.

deborphan'i herhangi bir parametre vermeden
calistirinca 53 satirlik bir bilgi döndürüyor. Bu listelenen
paketlerin, kitapliklarin vs. kesinlikle hicbir uygulama
tarafindan kullanilmadigindan emin olabilir miyim? Dolayisi
ile bunlari gönül rahatligi ile kaldirabilir miyim?