XF86Config Hakkinda...

Merhabalar;
Listeye yeni katildim, herkese selam eder bir soru
sormak isterim.

Base Debian kurdum(woody). Akabinde #apt-get install
xserver-xfree86 diyerek X Sunucuyu kurdum ve
sonrasinda #apt-get install x-window-sytem diyerek
bunu da kurdum. Sonra da Kde ve Wmaker kurdum(KDE
deneme amacliydi her neyse). Fakat sonrasinda
ayarlamalar bittigi halde startx dedigimde fontlarda
hata verdi. #dpkg-reconfigure xserver-xfree86 diyerek
yeniden yaptim defalarca ama olmadi. Ben de sistemi
knoppix ile actim ve onun XF86Config-4 dosyasini
debian'a aldim. Boylelikle sorun hallolmus oldu, su
anda da ikisini karsilastirarak hatalarimi gormeye
calisiyorum. Her neyse, halloldu dedigim aslinda tam
olarak degil maalesef. Su anda X sistemde mouse
aygitim calismiyor. Google ile bir arama seansina
girdim, birsuru ornek Input bolugu denedim mouse icin
fakat olmadi, elle de kendim girecek yetiye sahip
degilim su asamada. Sizden ricam, bana kullandiginiz
XF86Config-4 dosyasini yollamaniz, her ne kadar
mantikli bir cozum olmasa da karsilastirip hatami
gormemde etkili olacagini dusunuyorum. Mouse aygitim
PS/2. Buna uygun config dosyasini yollayabilirseniz
cok memnun olurum.

Tesekkurler
Kolay Gelsin...