Re: debian ve p2p

On Fri, 12 Mar 2004 10:59:13 +0200
Bilgin Metin <bilginx@boun.edu.tr> wrote:

> mldonkey ve giFT stable degil sanirim. Fasttrack plugin'i nedir?
> tesekkurler

Bence ikisi de gayet stable (ve popülerler) ve Sarge'da
bulunuyorlar. Tabii pek çok başka seçenek var ben sadece
denediklerimi yazdım. Fasttrack plugin Kazaa ağına bağlanmanızı sağlıyor
ve Debian'da resmi paketi olmadığı için dışardan eklemek zorundasınız.
Bu arada giFT kulanmaya karar verirseniz Apollon (QT tabanlı giFT
önyüzü) paketini de aynı şekilde bulup denemenizi tavsiye ederim. Şu
anda sadece unstable'da bulunuyor resmi paketi.