Re: Protest.

Pek cok linux sitesinde eskiden beridir avrupa patent yasasina hayir diye
kampanyalara
sahit olmusumdur ....Patent yasasi linux icin Neden bu kadar onemli?
Patent yasasi cikti diyelim bu linux u nasil etkileyebilir?
Hakkatten anlamiyorum anlayamiyorum
Zaten adam ben hakkimdan feragat ediyorum ve bunu bedava ya halkin hizmetine
sunuyorum diyor copyleft olayi var
yani bana sacma geliyor ben Belcikada yasiyorum ve bildigim kadariyla
kimseye kendi malini nasil tasarruf edecegi konusunda zorlama yok
mesela ben param varsa eger gider S 600 mercedes satin alirim ve sonrada onu
bir garibana 100 euro yaa satabilirim bu benim arabam ister satarim ister
parcalarim yani benim malim sana ne oluyorki??
Aynen bunun gibi Kisi diyorki bu programi mesela ben atiyorum GPA yi
gelisitirdim yada KDE yi gelistirdim ve bunu parayla satabilecekken Kendi
hakkimdan feragat edip bedava ya verdim diyelim Alan memnun Veren memnun o
zaman sanane be adam
Burada erkek erkege yada kadin kadina evleniyorlar soranlarada KISISEL
TERCIH IKI KISI ARASINDA OLAN BIZI ENTERESE ETMEZ SIZIDE ETMEMELI BAZISI CAY
ICER BAZISI KAHVE BAZISI RECEL YER BAZISI TURSU BU KISIYE OZELDIR
KISININ KENDI TERCIHIDIR SANANE  diyorlar
madem oyle
patent yasasi ciksaaaa ne olur cikmasa ne olur?
Programi yazan bensem eger o program i ister satarim ister bedava dagitirim
buda kisisel tercih sanane
Biri bu patent meselesi ve bunun linux a olan etkisini aciklasa cok
sevinirim
cunki hakketten sitelerde doyurucu bir aciklama ogrenemedim