Re: Protest.

ben ister turkce konusurum ister almanca ister yunanca,
Bana kimse karisamaz. Yapilan konusma iki kisi arasinda
olur ve kimseyi enterese etmez. Ama etrafinda belli bir
dile kayma konusunda olusum varsa, bu benim karsima bir
baski seklinde belli bir sure sonra gelecekse, Bana ne
diyemem. Cunku ruzgarinda ben de kaybolup giderim. Eger
sen bugun bir ses cikarmazsan yarin bu olay karsina farkli
boyutta gelebilir. Eger sen banane diyorsan ve seni enterese
etmiyorsa o zaman sanane... Lafim ve ilanim sana degil duymak
isteyenlere. Illa beni zorlayan ve baskilayan seylere mi
karsi cikmak zorundayim...?