(forw) [linux@simet.com.tr: Re: woody kde 3.1.3]

----- Forwarded message from "Soydan T.Renkmen" <linux@simet.com.tr> -----

From: "Soydan T.Renkmen" <linux@simet.com.tr>
Date: Fri, 15 Aug 2003 16:12:06 EEST
To: Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr>
Subject: Re: woody kde 3.1.3

> Bu konu icin kucuk bir arama yaptim.  Upgrade'den once saniyorum KDE'yi
> kaldirmissiniz.  Fakat upgrade oncesi boyle bir islemin yapilmasini
> -simdilik- onermiyorlar, mevcut paketlerde bir "bug" oldugu ve
> `kdebase'in kurulamayacagi belirtilmis.  Dogrudan `apt-get install kde'
> kullanilmasi oneriliyor.  Cozum olarak (bu ozel durum icin) `kdebase'i
> kendi basina kuracaksiniz:
>
> 	apt-get install kdebase
>
> Kaynak:
> 	http://davidpashley.com/debian-kde/faq.html
>
> Buradaki bilgiler eski olabilir tabii.  Eger yukaridaki oneri sorunu
> [...]

tekrar selam,

evet upgrade den once gereksiz bi paket kalmasin diye mevcut KDE'yi kaldirmistim.
soylediginiz cozum uzerine "apt-get install kdebase" yaptim ve KDE kuruldu su andada
gayet guzel calisiyor.ancak "apt-get install kde" dedigimde yine asagiya ekledigim
depends problemleri ortaya cikiyor.su andaki durum boyle

bu arada bu konuyla ilgisiz ama bir sorum daha olacak internet baglantisi cok yavas olan
bir yere debian kurmam lazim.su ana kadar olan update leri bir cd ye cekmenin yolu var mi ?
ftp.debian.org da goremedim ama updatelerin tutuldugu ayri bir dizin var mi ?

iyi calismalar
soydan t. renkmen

----- End forwarded message -----