Re: woody kde 3.1.3

* Soydan T.Renkmen <linux@simet.com.tr> [2003-08-15 13:32:08+0300]
> woody stable kullaniyorum.  kurulumda gelen kde yi kaldirip kde 3.1.3
> kurmak istedim ve bunun icinde /etc/apt/sources.list icine deb
> http://download.kde.org/stable/3.1.3/Debian stable main satirini
> ekledikden sonra apt-get update sonrada apt-get install kde dedigim
> zaman asagidaki gibi bir cok depends cikiyor bunu asmanin yolu nedir ?

Bu konu icin kucuk bir arama yaptim.  Upgrade'den once saniyorum KDE'yi
kaldirmissiniz.  Fakat upgrade oncesi boyle bir islemin yapilmasini
-simdilik- onermiyorlar, mevcut paketlerde bir "bug" oldugu ve
`kdebase'in kurulamayacagi belirtilmis.  Dogrudan `apt-get install kde'
kullanilmasi oneriliyor.  Cozum olarak (bu ozel durum icin) `kdebase'i
kendi basina kuracaksiniz:

	apt-get install kdebase

Kaynak:
	http://davidpashley.com/debian-kde/faq.html

Buradaki bilgiler eski olabilir tabii.  Eger yukaridaki oneri sorunu
cozuyorsa isleme `apt-get install kde' ile devam edin, diger paketlerin
de kurulmasi icin...  Ha bu arada, benzer durumdaki arkadaslarin da
yararlanmasi icin sonuctan bizi haberdar edersiniz guzel olur.

Kolay gelsin.