Re: linux ta klavyeeki bazi ozel tuslarin klullanimi

Perşembe 7 Ağustos 2003 00:57 sularında, Sanal şunları yazmıştı:
> Selam merak ettigim birsey var

> ALT+125 YASADIGIM PROBLEM SUYDU gecen gun LIS(linux isletim sistemi)
> kitabinda okudugum pipe islemini deneyeyim dedim ama bir baktim aaa |
> isareti yok ama hemen dedimki no panic nasil olsa ALT+124 yaparsan | olur
> Amaaa ne kadar denediysemde ALT+124 yada diger ALT+ rakam kombinasyonlari
> calismiyordu ama dos ve windows da calisiyor LINUXDA NASIL ALT + RAKAM
> OLAYINI YAPIYORUZ
> SAYGI SEVGI

X altında yani xterm de yapamazsınız.

Metin kipi konsolda yapabilirsiniz.
Hatta AltGr ile karakteri onaltılık tabanda da yazabilirsiniz.
Bu durumda sayısal tuş takımını çevreleyen tuşlar
NumLock=A olmak üzere sırayla ABCDEF rakamlarını karşılar.

Daha iyi sisteminize Türkçe desteği verin:
http://www.belgeler.org/howto/turkish-howto.html

Bu belgede yazanları uygularsanız US Q (pc101) klavyeye bile
Türkçe desteği verebilirsiniz.

Yani bulunduğunuz ülkeden bağımsız Türkçe desteği mümkün.

Esen kalın,
Nilgün