Re: xdm / gdm / kdm hangisi? ve default x-window-manager

Herkese yardımları için teşekkür ederim.

Recai Bey'in önerdiği arşivdeki çözümü uyguladım. Refere edilen dosyaları
indirdim, ilgili yerlere kopyaldım ve gerekli değişiklikleri yaptım. Şimdi
startx diyince hiç bir hata mesajı almadan (ya da alıyorum da ben
göremiyorum çünkü ekranda yazılar kayıyor bakmam gereken bir log dosyası var
mı acaba?) konsola geri düşüyorum :) Niye ki?

Ama
./xdm start
hala çalışıyor.

Kıvılcım Bey'in önerisini de denedim başarılı olamadım.

İbrahim bey'in önerisini deneyince (apt-get -remove kde* ) debian fluxbox'u
da kaldırmaya çalıştı.

xdm kullanmak istediğimde xdm root olarak login olmama izin vermedi. gdm'de
bu ayarın nereden yapılacağını biliyorum da xdm'de bulamadım.

Aslında bu problemin çok ciddi bir problem olmadığını biliyorum. Keyfe keder
denilen cinsten. Yani bir şekilde etrafından dolanabiliyorum ama bir şeyin
nasıl çalıştığınını anlamamak ve düzeltememek canımı sıkıyor.

Teşekkürler
Çağatay Tengiz