From: "Murat Demirten" <murat@debian.org>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, April 15, 2003 4:13 PM
Subject: Re: Debian'da sürücüsü olmayan networkkarty

Selam,

Bu ethernet kartını kullanmadığım için bir şey diyemiyorum ama Debianda
sorun yaşamamanız gerekiyor. Debian kurulum CDsi içerisinde default
gelen ethernet driverları arasından epic100 veya eepro100'u secmeyi
denediniz mi? Ben büyük olasılıkla kurulum CDsi içerisindeki sürücülerle
bu işin yaplacağını tahmin ediyorum. Eğer olmuyorsa bahsettiğiniz gibi
derleme işlemini bu makinede yaparsanız sonuçta oluşan modülleri
yükleyerek kartınızı çalıştırabilirsiniz.

Ayrıca

lspci

ve

dmesg

çıktılarını, hatta mümkünse
ls -l /lib/modules/(kernel_versiyon)/kernel/drivers/net

çıktısını gönderebilirseniz daha çok yardım edebiliriz.

15-04-2003 Salı günü saat 14:15 sularında, Cagatay Tengiz dedi ki:
>  Merhaba,
>
> Bu soruyu bir kaç gün önce Fazla Mesai'nin forum sayfalarında
> ttp://www.fazlamesai.org/forum/viewtopic.php?t=144) sormuştum ama şu ana
> kadar bir cevap alamadım. Sanırım soruyu sormak için önceliği yanlış
> platforma verdim. Doğrusunun önce bu listeye danışmak olduğunu yeni fark
> ediyorum. Umarım doğru sonuca ulaşmama yardımcı olursunuz.
>
> Şirketimizde DB Server olarak kullanılmak üzere Compaq Proliant ML310
Server