Re: Database Server

----- Original Message -----
From: "Cagatay Tengiz" <tmd0307@yahoo.co.uk>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, November 06, 2003 2:54 PM
Subject: Re: Database Server

Benim önerim veri tabanı olarak Firebird (www.firebirdsql.org -
www.ibphoenix.com) veri tabanını kullanmanız. Şu anda FB'yi ben canlı
hayatta kullanıyorum ve sanırım karşılaştığım en sorunsuz veri tabanı.
Bakım maliyetim yok gibi. Ve bu veritabanı 7/24 çalışıyor...

Hele bir de debian üzerine kurarsanız sapasağlam...
Eğer web uygulaması düşünüyorsanız bence en ideali Debian + Firebird + PHP.

Daha detaylı sorularınız olursa memnuyetle yanıtlarım..

Selamlar

Cagatay Tengiz

Merhaba,
Bu projeyi hayata geçirmek için Firebird + PHP seçeneğini kabul ettiğimizi
düşünürsek, uygulamayı yazabilecek birilerine ihtiyacımız olacak. Ben Kalp
Damar Cerrahıyım, konuyla ilgili yüzeysel bilgilerim var ancak hiçbir
platformda program üretebilecek bilgim yok (Access, FileMaker v.b hazır
programlar dışında). Bu veri tabanı ile bizim istediğimiz uygulamayı
geliştirebilecek profesyönel birilerini bulmak mümkün mü?

Gördüğüm kadarıyla Firebird, Borland Interbase'in Open Source hali. Bu
interbase deneyimi olanların Firebird ile uygulama geliştirebilecekleri
anlamını taşır sanırım.