From: Selman ULUG [mailto:selman@softhome.net]
Sent: Monday, November 03, 2003 12:18 PM
To: Recai Oktas
Cc: Debian-User-Turkish
Subject: RE: Farkli pencere yoneticileri ve Turkce karakter

Merhabalar,
Debian woody'i kurdum. Turkcelestirme icin belgeler.org'ta onerilen her seyi
sirasiyla yaptim. Console ve Gnome'da bir problem yok Turkce karakterler
gozukuyor ve kullanabiliyorum fakat KDE'de dili Turkce'ye encodingide
8859-1'e ayarlamama ragmen bazi Turkce karakterler menulerde gozukmuyor
fakat koffice ve diger KDE programlarinda klavyeden turkce karakter
girdigimde gayet duzgun gozukuyor. Cok ugrasmama ragmen bi cozum bulamadim.
Lutfen yardim edin. Ayrica belgeler.org taki talimatlari uyguladiktan sonra
wine calismamaya basladi. Freetype kutuphanesinin yuklu olmadigini soyluyor
fakat freetype yuklu ve X11 kullaniyor. Bu konuda da yardimci olursaniz
sevinirim.

Selman ULUG