RE: Farkli pencere yoneticileri ve Turkce karakter

Selman ULUG said:
> Merhabalar,
> Debian woody'i kurdum. Turkcelestirme icin belgeler.org'ta onerilen
> her seyi
> sirasiyla yaptim. Console ve Gnome'da bir problem yok Turkce
> karakterler
> gozukuyor ve kullanabiliyorum fakat KDE'de dili Turkce'ye
> encodingide
> 8859-1'e ayarlamama ragmen bazi Turkce karakterler menulerde
> gozukmuyor
> fakat koffice ve diger KDE programlarinda klavyeden turkce karakter
> girdigimde gayet duzgun gozukuyor. Cok ugrasmama ragmen bi cozum
> [...]

Woody ile gelen KDE bir hayli eskidir.  Ben denemedim ama o seride
boyle bir problem vardi.  Eger Turkce karakterler yerine bozuk bazi
karakterler goruyorsaniz bunun nedeni yanlis kodlanmis PO
dosyalaridir.  Bu konuda Nilgun hanim daha detayli bilgi verebilir.

> Lutfen yardim edin. Ayrica belgeler.org taki talimatlari
> uyguladiktan sonra
> wine calismamaya basladi. Freetype kutuphanesinin yuklu olmadigini
> soyluyor
> fakat freetype yuklu ve X11 kullaniyor. Bu konuda da yardimci
> olursaniz
> sevinirim.

Wine'i

    LC_ALL=C wine

seklinde calistirin, bu bilinen bir problem.