Re: man sayfalari

Selam,

belgeler.org'da man sayfaları için bir kitap ayırdım. Man sayfalarının
çevrilmesi görev alanımızda olduğu için. Ancak man sayfası çevirmek
isteyen bulamadım hala. Çalışma benim açımdan tamamlandı. Groff için
Türkçe karakter yaması ve bu yamaya göre man kodunu üretecek betiklerim
hazır, ama Türkçe tek sayfa yoksa, kime ne lazım.

Çeviri yapmak isteyenlere ilk önerim man sayfaları oluyor.
Man sayfası olarak kodlayarak çevirmek zorunda değilsiniz,
okuduğunuzu çevirip, düz metin olarak yazın gönderin ben man sayfası
haline getireceğim desem de hala kimseler yok.

Bu gönüllü bir iş, öyle olunca kişi severek çalışacağı, birinci derecede
ihtiyaç duyduğu belgeyi çeviriyor.

Bir gün man sayfalarını da çeviren çıkacaktır. O kişi neden siz olmayasınız...

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 1 Kasım 2003 17:03 sularında, Sanal şunları yazmıştı: