man sayfalari

Selam
gecenlerde yahoo da man pages diye aratirken bir baktimki
http://www.tldp.org/docs.html#man
man sayfalarinin ingilizce yanisira Almancasi ispanyolcasi cekce si japoncasi var hatta
onbesmilyonluk kucucuk bir deniz seviye alti ulke olan hollanda dili icin (Nederlands) man sayfalari bile su adreste var
http://doc.nl.linux.org/MANPAGE/

Merak ettigim nokta Neden Turkce Man sayfalari yok?
Yoksa varda benmi bulamadim?
Yuzdeyuz eminimki Turkce man sayfalarinin olmasi Mozilla yada open office in turkcelestirilmesinden cok cok daha onemlidir
Belgeler org ta turkce man sayfalari felan diyor ama kac zamandir kontrol ediyorum hep calismalar devam ediyor diyor
ya bu zamana kadar yapilan kismi calismalar hic olmazsa yayinlansa diyorum
Inaniyorumki , Sanki ,Yuzde yuz turkce man sayfalari olsa ; buneden boyle diye sorulan sorular in onda dokuzu sorulmayacaktir gibi geliyor bana
yani en azindan ben oyle hissediyorumki tamamen turkce man sayfalari printerdan bastirip
sonrada son hecesine kadar okur problem oldugundada o print ettigim kagitlari okuyarak  problemimi cozerdim gibi geliyor bana