Re: ITU'de debian yansisi

Selam Volkan,

Yansı işiyle ben epey uğraştım. Diskler yetmediği için bir türlü takla atmak
zorunda kalıyordum. Şu an sanırım arşiv 50 GB'ı geçmiş durumda. 80 GB'lık bir
disk iyi olur gibime geliyor. Mirroring işlemi için ayrıntılı bilgiler
www.debian.org'da var.

Sal 21 Eki 2003 15:46 tarihinde, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: