ITU'de debian yansisi

merhaba,

dun basima gelen apt-get husranindan sonra (su 1mbps
cikisli oldugum halde 100bps ile dosya indirme olayi), ki
olay hala devam ediyor, dusundum ve dedim ki: madem debian'a
ben erisemiyorum, debian bana erissin =)

bugun ITU bilgi islemi baskani Assoc. Prof. Hasan N. Dalfes
(baskan mi neydi su an unuttum unvanini ama baslarda bir
yerde =) ile gorsutum ve acaba "ITU'de bir Debian GNU/Linux"
yansisi olusturamaz miyiz dedim? Sahsen kendileri de biraz
anti-m$ tarafinda yer alanlardan, freebsd ve linux'a cok
sicak bakiyor. Hele bir de Debian dedim akan sular durdu :D
araya free software, gnu geyigi girdi (az kalsin derse gec
kaliyordum)
dogrusunu soylemek gerekirse benim bir yansi nasil
olusturulur, ne edilir, ne kadar yer tutar, ne kadar
bandwith yer gibi konularda devede kulak bilgim var. Sayin
Dalfes bu gibi sorular sordu ve ben (hemen aklima gelen ilk
sik olan) yaklasik 7 cd'lik yer tutuyor dedim. ve ayrica
sunu da belirttim zaten turkiye'de oyle ahim sahim debian
kullanicisi yok, bu yuzden bandwith konusunda sorun
cikmayacagini soyledim.

kisaca bu konuda deneyimli birinin yardimina cok ihtiyacim
var. ve ne de olsa en azindan daha 7-8 sene bu univ.'de
olduguma gore, uzun sureli bir yansimiz olacak demektir =)

iyi calismalar