Re: NIC Driver

   8139too.o modulunu yuklemeyi denediniz mi?  Ben su anda 2.4.18-k7
cekirdegini kullaniyorum.  Bu dosya
/lib/modules/2.4.18-k7/kernel/drivers/net/ dizininde bulunuyor.  'modconf'
programi ile bunu yukleyebilirsiniz.  Eger o olmazsa ayni dizindeki
8139cp.o modulunu de bir denemenin zarari olmaz.  (Bu digerinin daha
az yaygin chipsetler icin olan haliymis.)
      Selim T. Erdogan