Re: CD Yazici

Selam,

CD yazıcı için aşağıdaki gibi bir değeri lilo.conf dosyasına yazmalısınız.

append = "hdc=ide-scsi"

Bu durumda secondary master device ide-scsi olarak değerlendirilecek ve
/dev/scd0 olarak erişilecektir.

Grub kullanıyorsanız bu parametreyi uygun şekilde kernel'a geçirmelisiniz.

Diğeri için
apt-get install mysql-server php4-mysql

Çar 01 Eki 2003 09:57 tarihinde, E&Erdem şunları yazmıştı: