CD Yazici

Merhaba,
Elimde LG 52x24x52 cd yazici var. Ama CD-Writing-Howto'yu da okumama
ragmen bir turlu kullanamadim. cdrecord -scanbus yaptigimda "SCSI driver
yuklenemedi" gibi bir hata veriyor. "SCSI Generic Support, SCSI Tape
Support, SCSI Emulation Support" modulleri aktif. Bir de HowTo
belgesinde de hangi modulun yuklu olmasi gerektigini cikaramadim sr_mod
diye bir seyden bahsediyor ama apt-cache search ile de boyle bir sey
bulamadim.

Bir de php ve mysql'e baslamak istiyorum. php4 paketini yukledim. Ama
mysql icin hangi paketi kurmam gerektigine karar veremedim.
(mysql-server olacak gibi ama?)

Tesekkurler, iyi calismalar...