Re: firewall

Benzer bir sorunu bir suredir ben de dusunuyordum.
Daha oncesinde de asagidakileri uygulamistim. Ama benim /etc/inetd.conf
dosyasinda tum servisler yok(?) Bazi servisleri de (onune # koyup)
kapatmama ragmen hala acik gorunuyorlar. Ornegin sunrpc, printer, smtp,
ipp, discard (bu son ikisinin ne yaptigini da bilmiyorum), ssh vb...

29-09-2003 Pazartesi günü saat 13:21 sularında, Volkan YAZICI dedi ki: