Subject: [linux-sohbet] mozilla-sidebar eklentisi DebFile
Date: Wed, 25 Jun 2003 16:17:30 +0300
From: Volkan YAZICI <volkany@linuks.mine.nu>
To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr

Çoğu kez aradığım bir dosyayı bulmak için (bu dosya genelde configure işlemleri sırasında eksik
bulunan bir dosya olurdu, örn: proc_sys.h) http://www.debian.org/distrib/packages adresine gidip
en alttaki bölümde o dosyayı aratırdım. Eee insanın canına tak etmeye görsün...

DebFile bir mozilla-sidebar search plug-in'i. Bu sayede aradığınız dosyanın hangi paket içinde
olduğunu hemen görebileceksiniz.

Adres: http://linuks.mine.nu/volkany/tmp/debfile/

Tabi bir iki eksiği var. Örneğin case insensitivity, distribution (stable, unstable),
architecture gibi seçenekleri arama esnasında seçemiyorsunuz (bu benim değil mozilla'nın eksiği ,).
bunun dışında kendiniz elle ayarlayabilirsiniz bu opsiyonları defile.src'den...

Şimdilik bende sorunsuz çalıştı, darısı merkalıların başına ,)