RE: [Fwd: [linux-sohbet] mozilla-sidebar eklentisi DebFile]

Ben kullanamadım bunu
debfile.* 'ı /usr/lib/mozilla/searchplugins/  altına kopyaladım haklar
vs doğru ama ne Mozilla da ne Netscape te (Netscape için netscape
dizinine kopyaladım) listede debfile ı göremiyorum.

Mehmet Türker
mailto:m@mturker.net
http://www.mturker.net/