Re: Debian 10. Yil Kutlamalari

> Kendi adima bir soz vermis olmayayim fakat eger sartlar uygun duserse
> ben Istanbul'u tercih ederim.  Basta FM'deki arkadaslar olmak uzere
> gormemin vacip oldugu cok insan var.  Nedense hemen aklima geldi,
> kimbilir birileri bir kiyak yapar da "Buyurun bu kutlamalari Istanbul'da
> hatta Bilgi universitesinde yapalim" der ;-)

 Sanirim cogu insanin da kabul edecegi bir kent :). Hatta oyle bir
destek bulsak da cok iyi olacak gibi bir durum var. 1-2 gunlugune
de olsa debian in insanlara tanitilmasi konusunda cok sey yapilir.
Ama universitelere Agustos'un 16 sinda katilim cok fazla olmaz gibi
geliyor bana? Ama destek konusunda da en iyi ortamlar univestiler
o da ayri.

 Acaba merak ediyorum. Maillist te bize bu konuda destek olacak
kisiler var mi ? :)