Re: Debian 10. Yil Kutlamalari

* Halil Demirezen <halild@bilmuh.ege.edu.tr> [2003-06-16 06:32:12+0300]

> Evet yapilacak seylerin cok fazla olmasi, insani yapacagi seyler icinde
> ikilemler uclemler, vs... yasamasina sebep oluyor. Boylece hicbir sey ortaya
> cikmiyor. Dedigin gibi dukkani acmak lazim. Ve bu dukkani acmak icin
> calismalarin simdiden baslamasi gerekiyor gibi bir sey. Cunku anca
> yetisir. benim de test e yetistirmem gereken bir package var. Sanirim
> bu konuda ayni yolda ilerliyoruz. Herseyden once kutlamanin yapilacagi
> sehri belirleyelim diyorum ben. Her zamanki gibi Istanbul mu yoksa
> Ankara mi, ya da herkesin istirak edecegi -- ki baska aklima gelmiyor --
> [...]

Kendi adima bir soz vermis olmayayim fakat eger sartlar uygun duserse
ben Istanbul'u tercih ederim.  Basta FM'deki arkadaslar olmak uzere
gormemin vacip oldugu cok insan var.  Nedense hemen aklima geldi,
kimbilir birileri bir kiyak yapar da "Buyurun bu kutlamalari Istanbul'da
hatta Bilgi universitesinde yapalim" der ;-)