Fluxbox - Mozilla sorunu

Merhabalar;

Debian' ımda güzel güzel window maker kullanıyordum. Derken birden monitörüm yandı ve geçici olarak bulduğum monitör de 800x600 üzerini desteklemiyor. Dock applar da kullandığım için ekranım iyice daraldı. Bende fluxbox kurdum ve kullanmaya başladım. Derken aha mozilla' da yazamıyorum. Biliyorum daha önce FM' de bu olay tartışıldı ama bir türlü bulamadım. FZ' nin başına gelmişti galiba. Galiba çözmüştü de.

Şimdi ne yapabilirim? Mozilla 1.3 ve Fluxbox.

Yardım ederseniz sevinirim.

Saygılarımla.