Re: xdm / gdm / kdm hangisi? ve default x-window-manager

Reacai Bey, yardım çabalarınız için teşekkürler.

update-alternatives --display x-desktop-manager : No alternatives for
x-desktop-manager. Sanırım bu tamam.

update-alternatives --display x-window-manager  çıktısı :
x-window-manager - status is manual.
 link currently points to /usr/bin/fluxbox
/usr/bin/fluxbox - priority 50
 slave x-window-manager.1.gz: /usr/share/man/man1/fluxbox.1.gz
/usr/X11R6/bin/twm - priority 40
 slave x-window-manager.1.gz: /usr/X11R6/man/man1/twm.1x.gz
/usr/bin/fvwm2 - priority 50
 slave x-window-manager.1.gz: /usr/share/man/man1/fvwm2.1.gz
Current `best' version is /usr/bin/fluxbox.

Sanırım bu da tamam.

Belirttiğiniz mesaja ait tüm mesaj kuyruğunu da okudum. İlgili yazılım
hatası raporundaki dosyaları da indirip, gerekli yerlere kopyaladım ve
Xsession.options dosyasındaki düzeltmeyi de yaptım. Ama sonuç alamadım.

Bunun bir yan etkisi olarak da vncserver'ı çalıştırınca uzaktan linux
kutusuna bağlandığımda karşıma yalnızca imlecin 'X' ve arkaplanın noktalı
gri olduğu X başlangıç ekranı çıkıyor (bu ekranın bir adı var mı?).

Diğer önerileriniz için de teşekkürler. Komut satırı daha kolayıma geldiği
için mümkün olduğunca apt-getir kullanıyorum. Aptitude ise (bana göre)
synaptic'ten daha başarılı çünkü ağaçgörünüm yapısına sahip böylece daha
derli toplu.

Sudo'yu zaten yüklemişim. Şimdi kullanmaya başlamak kalıyor. Mesaj grubunda
kullanımıyla ilgili bir posta olacaktı öncelikle onu inceleyeceğim.

Teşekkürler
Çağatay Tengiz