Re: task-turkish

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2003-03-23 13:54:25+0200]
> Sözlerim genele yönelik..

Benim cevabim ise galiba ozele yonelikti, tek eksigi ingilizce ifade
edilmemis olmasi.

> Birleşmek yapılması gerekn ilk şey bence de. Hatta bu gruba Gelecek ve
> çevrisindeki ekibi de dahil etmemiz gerekli..

Memnuniyetle, burasi herkese acik...

> Debian paketleme ve kuralları hakkında yeterli bilgiye sahip insanların
> altından kalkabilecği bir iş bu. Örneğin bu listedeki debian
> developerlar Murat ve Andreas ile sizin gibi konuya ilgili kişiler.
> Yardımcı olmayı çok isterdim ancak Debian kuralları hakkında yeterli
> bilgiye sahip değilim şu an (belki birkaç ay sonra). Ayrıca perl'de
> bilmiyorum sadece biraz shell scripting. Bu konuyu ayrıca tartışalım,
> elimden gelen yardımı yapmaya hazırım; kredinin kime gideceği ise bu
> kadar acil bir pakette hiç önemli değil benim için, yeter ki hazır
> olsun..

Ilk firsatta yaptigim on calismalari (vakit bulup da tamamlarsam)
gonderecegim. Senin ve diger butun arkadaslarin yardimina ihtiyacim
olacak. Ben bu kredilendirmenin nasilligi konusunu Murat'la yaptigim
yazismalarda biraz acmistim aslinda. Fakat o kadar uzun mesajlar
yaziyorum ki bir de onlari

> Bu konuya ben de çok büyük önem veriyorum (mantıklı her Türkçe kullanan
> insanın vereceğini de düşünüyorum). Konu o kadar ciddi ki devletin
> çözmesi gereken (ya da çözümüne katkıda bulunacağı) şeylerden biri
> bence.
> Yüksek lisans yapacak olursam bu öneriyi düşüneceğim..

Kesinlikle dusun :^)

> Bu arada, MS Word'de bir Türkçe yazım kontrolcüsü var mı? Uzun zamandır
> kullanmadığım için emin olamadım (Dün bir internet cafe'ye gittim
> kontrol etmek için, Word yerine Openoffice kullanıyorlarmış :^)

Var. Hatta bazilari bunun kullandigi Turkce dict'i alarak VIM'de
kullaniyorlar -ben degil- (Sen Jed kullaniyordun galiba?)

> Evet, TODO listesini ortaklaşa ilan edelim. Ancak çeviri işine hemen
> başlamak için önümüzde verilmesi gereken  bir karar kalmadı. Herkes web
> sayfalarından başlanması konusunda hemfikir. Sayfaların öncelik
> sıralaması öenrimi akşama göndereceğim listeye. Yarın çevirilere
> başlamak istiyorum, savaş haberleri izlemekten çok daha iyi olacağına
> eminim..

Tamam, sen bir liste hazirla, onu kesinlestirelim.