Re: Eclipse?

On Wed, 31 Dec 2014 09:16:44 +0100
Anders Jackson <anders.jackson@gmail.com> wrote:

> Hej

> Själv hatar jag Visual Studio, men man kan ju prova ändå.
> Men jag kunde inte hitta Code::Blocks i Debian.  Vad heter paketet?
>
> /Anders

Jag hatar också Visual Studio. Strängt taget hatar jag IDEer men jag
vill ha ett bra grafiskt gränssnitt till debuggern. Det andra larvet
med editor och projekthantering etc intresserar mig inte alls.

Paketet heter codeblocks och är version 10.05-2.1 i 7.7.
Senaste version verkar vara 13.12-1 på
http://www.codeblocks.org/downloads/26

/Janne