Re: NAS som kan köra vanlig Debian / miniserver

Hej Per Eric,

Jag köpte en HP ProLiant Microserver N40L för ett knappt år sedan. Billig, ganska tyst, plats för 4 SATA-diskar, CD/DVD-enhet och gott om USB-portar (2 bak och 4 fram). Har bara ett nätverkskort, men det finns en kortplats för att stoppa in ett extra kort. Just N40L har tydligen utgått nu, men det finns efterföljare såg jag nu när jag kollade.

Mvh
/Martin