Re: Gruppmail system

Det beror ju på vad man vill ha. En oneliner:

for i in `cat addresslist.txt`; do cat brev.txt | mail $i; done

Borde ju fungera om det är 10000 rena adresser i addresslist.txt.

Inte speciellt polerat och totalt otestat, men principen fungerar. Testa så
klart med några få av dina egna adresser först och spamma inga som inte är
intresserade :-).

Finns säkert smartare sätt och det som nämns ovan kan som sagt utvecklas mer

  /Marcus