Re: Debian 15 år idag!!!

> Angående listan så känner åtminstone jag, som varit med länge, att
> listan
> förlorat mycket aktiv kompetens sista åren och därför sin funktion som
> kunskapskanal.

Hmm, men då får vi väl försöka göra den aktiv igen? Debian är ju
definitivt värt vettig kunskapsrepresentation på varje språk... ;-)

Och nu tar jag mig garanterat vatten över huvudet, för jag har
egentligen alldeles för fullt upp med en massa annat också. :-(

> /Johan, som inte läser allt för ofta här och skriver ännu mer sällan.

Jag läser sporadiskt och sen har jag väl inte varit världsbäst på att
svara på frågor heller.

Sen var det läääääängesen det faktiskt dök upp nytt folk med frågor på
listan. :-(

	/Daniel, ska sluta klaga och gå från jobbet...