Re: Debian 15 år idag!!!

On 2008-07-16 10:31 +0200 or thereabouts, Johan Aldor wrote:
> Är du inte lite tidigt ute nu, närmare bestämt ungefär en månad?
> "Debian was first announced on 16 August 1993 by Ian Murdock, [...]" - http://
> en.wikipedia.org/wiki/Debian

Jag gjorde precis samma sak fast när jag skulle gratta min mor tidigare i
våras, kollade datum noga så jag inte skulle missa, vilket jag alltid gör,
och grattade glatt en månad för tidigt. Förvånad blev hon åtminstone. En
månad senare när det verkligen VAR hennes födelsedag glömde jag det,
naturligtvis. =)

Angående listan så känner åtminstone jag, som varit med länge, att listan
förlorat mycket aktiv kompetens sista åren och därför sin funktion som
kunskapskanal.

/Johan, som inte läser allt för ofta här och skriver ännu mer sällan.