Från: Martin Bagge / brother [mailto:martin@bagge.nu]
Skickat: den 28 september 2007 10:45
Till: mattias
Kopia: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: Postfix igen

On Fri, 28 Sep 2007, mattias wrote:

> Vågar nog påstå att min postfix är seg på att ta emot mail

det tar alltså tid från det att det först dyker upp i postfixloggen tills
det att det ligger på plats på disk?
har aldrig timeat detta själv men kan bidra med data om du skulle vilja ha
en referens.

> Kan det ha att göra med att localhost står med i mydestination?

Knappast.
jag har följande i min main.cf
mydestination = localhost.localdomain, localhost.localdomain, localhost,
lists

--
/brother
http://martin.bagge.nu