Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

tis 2006-12-12 klockan 20:00 +0100 skrev Ivar Alm:
> Nu funkar Swedbank med min Opera/Debian så jag stannar säkert där ett
> tag till, men jag håller med föregående talare om att byta bank om de
> inte klarar av att hålla ett standardiserat webgränssnitt.
>
> //I

För undvikande av missförstånd kanske jag ska säga att det inte var
själva webbgränssnittet som inte fungerade i Nordea, utan problemet
var att man inte kunde få e-legitimation om man inte använda MS
Windows eller MacOS. Det är dock samma princip som gäller: så länge
det finns andra som klarar det är det bättre att byta, åtminstone om
de inte tar tag i det när man påpekar problemet.
--
Vincent Lönngren <bice77@malmo2.net>