Från: Kamijo [mailto:m@migoo.net]
Skickat: den 6 augusti 2006 20:44
Till: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: SV: tar.gz-filer

Då skall du ta och söka upp en nybörjarlista att skicka dina frågor
till. Jag brukar normalt inte reagera så mycket på att folk skickar in
alla möjligt konstigt till mailinglistor jag är med i. Men nu börjar det
bli lite väl mycket av sorten som inte har ett dugg med själva debian
att göra.

Köp en Linux- /Unix-bok och läs den, använd google eller varför inte gå
nån kurs i hur man hanterar ett *-ix-system.

//Kamijo

mattias jonsson skrev:
ny på linux...