Re: Alternativ till Mutt?

On 2005-06-28, 09:47, Thomas Lundqvist wrote:

> Jag tycker det fungerar hyfsat och har svårt att slita mig från mutt. Jag
> tycker det är bra att man använder vanliga fönster och klipp och klistra.

Mutt fungerar helt OK, men jag stor mig anda pa att behova klippa och klistra
mellan fonster med musen.

> Jag avbryter ofta mailediterandet för att lägga till filer, etc, och trycker
> därefter 'e' för att fortsätta editera. Dessutom tycker jag emacs är lite
> för långsam i start så jag kör vim.

Jepp, jag skoter det ocksa pa det viset. Dock tycker jag att det ar lite
omstandigt att ga fram och tillbaka for att gora detta, och det hander lite
val ofta att jag helt enkelt glommer att bifoga filer eller att CC:a nagon nar
jag skickar ivag mejlet.

Sa jag ar nog pavag att bita i det sura applet och prova nagot annat
mejlprogram (kollar pa Gnus nu).

// Simon