Re: USB-stöd

Kontrollera om din kärna stödjer USB. Det är inte så att Linux saknar
USB-stöd, det har funnits länge, men detta är fri mjukvara så
modifikationer finns i omlopp. Själv laddade jag ner en CD-bild som jag
trodde var officiell men där USB var hackad bort ur kärnan. Har inte
uppgraderat än för jag använder inga USB-prylar.