Från: Torbjörn Svensson [mailto:azoff@se.linux.org]
Skickat: den 15 november 2005 16:03
Till: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: Problem efter uppdatering

Quoting Simon Johansson <simon.johansson@ladok.umu.se>:

> Hej fick problem efter en säkerhetsuppdatering av openssl.

Hej!

Vad jag kan se så är det inte openssl som ger problem, personligen hade jag
inget problem att updatera säkerhets fixen. Det du kan göra är att försöka
avinstallera lynx, kanske med en gammal version och sen installera den igen
om
du vill det.

Hälsningar,
--
  .''`. Torbjörn Svensson, azoff (at) se (dot) linux (dot) org
 : :' : 7EB9 2DC5 61AE DAB5 7099  BAC6 798E E39A DBDB 0CFD