Re: Min första Debian installation! Ett par frågor

Hej o välkommen till friheten.
Tryck in tangent F3 eller F1 tror jag det är så får du en lista på
variabler du kan använda.
Debian installerar kärna 2.4 by default om du _inte_ anger: linu26 vid
prompten.
Installern provar dhcp först, funkar inte detta får du ange allt själv...
jag tor att dom har fixat till det vid den senaste visitkortsinstallern;
typ att du kan ange proxy o sånt "fick upp en ruta om det" när jag testade
sist.

Lycka till:
Benke