Re: [selinux-aktiva] Stockholmare, sugen på fika på måndag?

On Mon, Feb 14, 2005 at 11:20:55AM +0100, Marcus Rejås wrote:
> Gör ett nytt försök!
>
> Vad sägs om nu på torsdag klockan 17:00?
>
> Art i Gamla Stan har föreslagits.
>
> Alla som är intresserade av fri och öppen programvara är välkomna. Vi
> kommer att fika eller ta en bit mat och snacka om fri och öppen
> programvara, Linuxföreningen och annat.
>
> Hör av er till mig om ni är intresserade!

Vi kanske skulle ha en sida (möjligen aningen överambitiöst) på
selinux-webben som talar om vart folk är och kan träffas. Normalt bor
jag i Värmland/Kristinehamn men jobbar 3 dar i veckan i Stockholm (på
KTH). Så tisdag- och onsdagkvällar går bra för mig i Stockholm. Jag
skulle även kunna ordna något litet studiebesök på min arbetsplats
(KTHNOC. där internetknutpunkten stod. numera bara
kommunikationsutrustning för SUNET och NORDUnet) om nån är intresserad.

mvh,

- KTHNOC/SUNET/NORDUnet | http://www.sunet.se/~bengan | +46 8 7906586 -