Miranda och Linux.

Tänkte döda av min windows del helt, och har börjat sett över vilken
ICQ-klient man skulle tänka sig använda.

Jag har tidigare kört Licq eller Gaim, så troligen blir det så även i
fortsättningen. Det jag dock inte kan hitta är ett sätta att få över all
historydata från Miranda till dessa klienter.

Någon som gjort följande och lyckats? Listan sparas ju ändå online, så
den är ju inte så viktig. Det är flera års history man gärna inte vill
tappa bara sådär.

/d

--
... david röhr              |      o_
.. unix systems consultant  | o/  /\   Solaris, AIX, HP-UX