Re: netinstall med comhem [Problem åtgärdat]

Hej!

Tack för all hjälp, nu är problemet lokaliserat och åtgärdat. Det som lurade mig var att lfconnectionkeeper sade att den loggade in, felet jag gjorde var att jag inte loggade ut i windows innan jag startade om.

Jag upptäckte detta då jag gjorde ett sista desperat försök att logga in med hjälp av lynx, då stod det som svar att jag hade loggat in max antal gånger med aktuell användare.

Jag tycker fortfarande att det är konstigt att jag får olika IP-adresser, fast det är samma dator (samma nätverkskort), men allt är inte uppenbarat.

Så nu har jag bredbandsuppkoppling även till min linuxinstallation - skönt.

Om någon använder comhem och har popuppdödare (som i mozilla exempelvis) kan det vara bra att veta adressen till webbsidan som man loggar ut vid, se nedan:
http://10.0.0.6/sd/create_session_window

/Per-Olof