Synkronisering av SonyEricsson T630

Hej!

Har installerat bluez-utils, bluez-hcidump, obexftp m.fl. paket
och det fungerar över förväntan att kommunicera med min SE T630
via Bluetooth. Jag kan även lista innehållet i bl.a. Teman men
jag skulle behöva få reda på hur biblioteksstrukturen ser ut och
vilka filer som finns att hämta från telefonen. Hur kommer man
exempelvis åt telefonlistan, kalendern m.m. m.h.a. obexftp?

Vore tacksam om någon kunde ge mig lite tips och gärna länkar
till bra information på nätet.

Vänliga hälsningar,
Peter Carlsson