Re: iptables

Jag vet inte riktigt hur DC-klienterna fungerar, men skulle man möjligen
kunna göra så här:
	- Skaffa ett dynamiskt (eller statiskt, om du har fast ip) domännamn
till servern, ex. genom dyndns.org
	- lägg till i /etc/hosts (och motsvarande fil i windows (det finns
faktiskt en)) på datorerna i det interna nätverket:

	192.168.0.12	dchub.foo.bar

där dchub.foo.bar är det domännamn servern har fått.

bara en idé, jag vet inte om det funkar.

/Oskar