Re: Hur installerar man FireGL egentligen?

Hej,

Hade också problem med detta.

Se till att du inte laddar någon annan DRM modul, t ex. ati i kerneln.

I kerneln markera enbart Direct Rendering Manager (under character
devices) inget annat för då får man det felmeddelandet. Så löste det sig
för mig iaf-

//Henrik