Hur installerar man FireGL egentligen?

Hej!

Jag har tankat ner drivrutiner för Ati:s hemsida till
mitt Ati Radeon9600se kort, och det funkar visserligen,
men OpenGL stödet funkar inte som det ska!

Steg1:
Efter att jag tankade ner drivrutinerna som ska vara
anpassat till Xfree86 4.3, så gjorde jag en alien på
paketet. Körde en dpkg -i --force-overwrite debpaket.deb

Steg2:
cd /lib/modules/fglrx/build_mod/
./make.sh

Steg3:
cd /lib/modules/fglrx
./make_install.sh

*ERROR*
FireGL kernel module has to be loaded prior
to any other DRM kernel module!

Behöver support här! Är det någon som vet vad
jag ska göra. Är lösningen att tanka ner ett paket
anpassat för Xfree86 4.1, kanske? Jag HAR installerat
Xfree86 4.3, men när jag testade att installera ett
annat fireGL paket så sa den att jag bara körde 4.1?

(Jag är inte medlem i listan, skicka gärna en kopia
till min mailadress också..

Björn Johansson