KT6 Delta med VIA KT600

Någon som vet hur man får tag på installations-CD för Debian med stöd
för southbridge-delen VT8237 av moderkortet i subject?

Behöver nämligen installera en ny fin burk med två SATA-diskar som jag
tänkte raida, men sarge-CD:n hittar inget alls.

http://www.viaarena.com/?PageID=297 säger inget om Debian alls.

Var börjar jag leta? Jag såg att någon hade postat patchar i maj i år
till lkml för 2.4.x och 2.5.x, och i 2.6-test så finns dessa
med. Finns det någon installations-CD som har 2.4.21 kanske?

--
patrik_wallstrom->foodfight->pawal@blipp.com->+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/