trivial fr

Tjo.

Jag sitter och kör sylpheed. Funkar jättebra.
Dock irriterar jag mig lite på att jag ser alla kataloger jag har i mitt hemdir som inte har med mail att göra.

jag vet att det finns möjlighet i sylpheed att ställa in vars den ska titta efter mail, men jag lyckas inte få det som jag vill, dvs se INBOX och sen ha mappar under den kataogen...

någon som har något tipps?

Joföresten någon som vet av någon imap server med stöd för maildir och inte mailfile ? (vet inte om det heter så...)