Re: Amnesty kör Debian? [WAS: Re:]

Hej Karl,

Det är är riktigt intressant, jag gillar att man försöker ha en etisk
hållning gentemot andra (människor, djur, organisationer, osv osv.) Och
det ställer ju krav på att man tänker igenom vart man köper sina prylar
ifrån? Har ni en Checkpoint Firewall? Om så är det bra att veta att det
ären produkt som är sprungen ur från den Israeliska militären... Sedan får
man ta ställning til hur man skall förhålla sig till sådant.

Osv...

> Jo, vi kör blandat Debian och Windows i serverrummet. Det vi kör på
> Windows är Lotus Domino men planen (sedan två år tillbaka...) är att
> köra Linuxversionen av det.

Hursomhelst kan jag tänka mig att eventuellt hjälpa er med migrering av
era sista windowsservrar, antingen strategiskt eller faktiskt arbete.

I utbyte mot några karmapoäng;-)

Joakim Nordberg